HTML

Tüntetések, Bosch

2013.04.27. 17:01 zol-boy

Tudom, hogy ismét sokáig nem írtam a blogot, de nem volt olyan érdekes téma, amiért érdemes lett volna írni egy újabb bejegyzést. Mostanában felpörögtek az események, hétvégén is már egyre kevesebbet vagyok itthon, ami szerintem jó dolog, mert mindig csak itt ültem a szobámba és számítógépeztem vagy TV-t néztem, vasárnap pedig készülhettem a következő hétre. A vizsgák mindig jönnek, hamarosan itt az év vége és meg kell szereznem az ECDL-t és a CISCO-t is, de szerencsére már nem sok van hátra a befejezésig.

Március 9-én és április 21-én voltam a szüleimmel tüntetni a devizahitel ellen, bár szerencsére nincs hitelünk, de a családtagjaimnak igen, és mint kiderült, állítólag a bankok hamis szerződést írattak alá az emberekkel, így az aláírt szerződés gyakorlatilag érvénytelen és egy fél ország szenved emiatt. A szomorú dolog az egészben, hogy több ezer ember lett öngyilkos a kilátástalanság miatt. A többi ember vagy itthon marad és tovább fizeti a hitelt, amit már egyre nehezebben tud, vagy külföldre megy, hogy kitudja fizetni a maradék tartozást. Igen ám, de a tartozás folyamatosan nő, vagy ha az összeg nem emelkedik, akkor az éveket növelik. A lényeg, hogy aki hitelt vett fel, az egy spirálba került, amiből nehéz szabadulni. A tüntetés pár órás volt, márciusban elmentünk a Magyar Rádió székházában felolvastatni a követeléseinket, majd április 22-én mentek az emberek a Parlamenthez benyújtani a petíciót. Azon a napon mi már nem voltunk ott, mert menni kellett nekem iskolába, szüleimnek pedig dolgozni. 

Ebben a hónapban kicsit más lett az életem, mert lassan gondolkodnom kell, hogy mit szeretnék majd csinálni az életem során. Annyit már eldöntöttem, hogy az érettségi után el fogom végezni OKJ-s képzésen egy rendszer informatikus szakot, de szerintem ez még kevés lenne hosszú távra, legalábbis pénzben, de egyébként nem lenne rossz munka, mert a végzettségemhez kötődik. Ebben szerencsére támogatnak a szüleim is. Édesapámat a cége kiküldte dolgozni egy telekommunikációval foglalkozó vállalathoz és a munkahelynek egy magasabb rangú emberével beszélgetett, akinek az ismerőse a Bosch-nál dolgozik, Ő is magasabb ranglétrán van már. Beadtuk az önéletrajzomat, ami persze még rövid lett, a vállalattól várjuk a vissza jelzést a döntésükről, így most türelmesnek kell lennem. De a mai napon elmentünk egy rendezvényre, amit a Bosch szervezett és ott beszélgettünk egy emberrel, mondta, hogy ott inkább az elektronikai ismeret számít, de elvileg eltudnak küldeni a megfelelő tanfolyamra. A buli érdekes volt, kísérleteztek dolgokkal, bár hamarabb elmentünk onnan, nem vártuk meg a Guinness-rekordkísérletet. Gondolkodom a programozás területén is, amivel már jobb pénzt lehet keresni, főleg külföldön, de tervbe jött a CNC szakma is. Tervek és szakmai kínálat van bőven, már csak azt kellene eldönteni, hogy milyen szakmát szeretnék. Nyilván, ez idővel meg fog oldódni ez a kérdés is. Még van egy évem az érettségi vizsgáig, azután egy év az OKJ-s képzés.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zol-boy.blog.hu/api/trackback/id/tr315249763

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása